ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ UBUNTU ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

V. Fotiadis vfotiadi at gmail.com
Thu Jan 29 11:49:10 GMT 2009

Ναι, είναι αρκετά γνωστό πρόβλημα με τη συγκεκριμένη σειρά καρτών Intel.
Από το bug, που ήδη ανέφερε ο Ηλίας Μακρής, οι πιθανές λύσεις είναι αυτές:

1) Στο BIOS Intergrated Devices -> LegacySelect Options  αύξησε το
"Onboard Video Buffer" από 1 MB σε 8 MB.

2) Τσέκαρε το αρχείο /etc/usplash.conf ώστε να έχει τιμές xres=1024 και
yres=768

3) Κάνε επεξεργασία του /boot/grub/menu.lst και στις επιλογές εκκίνησης
πρόσθεσε  vga=773
π.χ. /boot/vmlinuz-2.6.27-11-generic
root=UUID=b8468ba5-c1a3-44e2-a970-a75fa03a2b1f ro quiet splash
σε /boot/vmlinuz-2.6.27-11-generic
root=UUID=b8468ba5-c1a3-44e2-a970-a75fa03a2b1f ro vga=773

Αυτά πιθανόν να λύσουν το πρόβλημα της μαύρης οθόνης.

O/H MANOLIS CALOMIRIS έγραψε: