[public] Μου ζητάνε να νομιμοποιήσω λειτουργικό που δεν έχω!

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Apr 14 22:54:49 BST 2009

rizitis wrote:

> κάποιος είχε γράψει ένα script το οποίο έστελνε μερικές δεκάδες
> χιλιάδες μηνύματα ειδικά όταν σπαμάρανε λίστες ελλακ...
> η απάντηση του ktogias είναι ότι πρέπει για να την διαβάζουν μέχρι να
> την εμπεδώσουν...

Χμ... δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα για αυτό.

> εγώ πάντως ούτε γράφτηκα ποτέ σε καμιά λίστα του μουλτιράμα ούτε
> ζήτησα ποτέ ενημερωτικά mails από αυτούς.

Γεγονός. Επίσης το mail sysadm δεν έχει στείλει ποτέ μήνυμα προς τα έξω.

> όμως η επιλογή των διευθύνσεων που στέλνουν spam είμαι περίεργος από
> που έγινε, δηλαδή έγω είμαι μέλος και στο gnome list και στο
> chania-lug list  οι οποίες λίστες έλαβαν το spam, και είμαι γραμμένος
> με το λογαριασμο email που έλαβε το spam, μήπως συνδέετε η κατάσταση
> από κάπου?

Δεν έχω καταλάβει, αλλά μάλλον απλώς τις τράβηξαν από διάφορες λίστες κλπ.
Περίεργο όμως, γιατί σύμφωνα με  αυτά που γράφουν (και δοκίμασα)
χρειάζεται επιβεβαίωση για να γραφτείς στο newsletter.