Μου ζητάνε να νομιμοποιήσω λειτουργικό που δεν έχω!

rizitis elahistos at yahoo.gr
Tue Apr 14 22:49:53 BST 2009

"τίτλος: Νόμιμοι και κερδισμένοι με μηδενικό κόστος!
> Αντικαταστήστε τώρα το αβέβαιης προέλευσης και νομιμότητας λειτουργικό
> σας Microsoft Windows XP
> Professional ή Microsoft Windows Vista Business με ένα ολοκληρωμένο
> λειτουργικό σύστημα βασισμένο σε Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό
> ανοικτού κώδικα και μην περιμένετε τον
> έλεγχο. Τα λειτουργικά συστήματα ΕΛΛΑΚ, όπως το ubuntu, σας παρέχονται
> νόμιμα εντελώς δωρεάν για χρήση σε απεριόριστο αριθμό υπολογιστών και
> χρηστών. Δεν απαιτείται η καταβολή αντιτίμου μια και μπορείτε να
> κατεβάσετε νόμιμα δωρεάν όλο το λειτουργικό σύστημα και τις εφαρμογές
> [...]
κάποιος είχε γράψει ένα script το οποίο έστελνε μερικές δεκάδες χιλιάδες
μηνύματα ειδικά όταν σπαμάρανε λίστες ελλακ...
η απάντηση του ktogias είναι ότι πρέπει για να την διαβάζουν μέχρι να
την εμπεδώσουν...

εγώ πάντως ούτε γράφτηκα ποτέ σε καμιά λίστα του μουλτιράμα ούτε ζήτησα
ποτέ ενημερωτικά mails από αυτούς.
όμως η επιλογή των διευθύνσεων που στέλνουν spam είμαι περίεργος από που
έγινε, δηλαδή έγω είμαι μέλος και στο gnome list και στο  chania-lug
list  οι οποίες λίστες έλαβαν το spam, και είμαι γραμμένος με το
λογαριασμο email που έλαβε το spam, μήπως συνδέετε η κατάσταση από κάπου?