Ανάκτηση _μυστικού/ιδιωτικού_ ψηφιακού κλειδιού

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Apr 12 20:50:37 BST 2009

Nikos Alexandris wrote:
> Πιθανόν να έχεις δίκιο. Ακόμη όμως και αν δεν είναι ssh δεν βλέπω πως
> μπορώ να υπογράψω/χρησιμοποιήσω το .pub κλειδί που έχω ήδη κάνει import
> αφού δεν είναι δυνατόν να γίνει...
>
> "You have no personal PGP keys that can be used to indicate your trust
> of this key."
>
> !
>
> Νίκος :-ο

Δες το αποτέλεσμα της εντολής:

gpg --list-keys nikos.alexandris ή
gpg --list-keys 8AD99BE2

το public κλειδί σου έχει key id 8AD99BE2.  Θα πρέπει να δεις κάτι σαν:

pub  1024D/8AD99BE2 2008/11/18
uid Nikos Alexandris (vertical) <nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de>

Δες αν συνοδεύεται από το αντίστοιχο ιδιωτικό κλειδί:

gpg --list-secret-keys 8AD99BE2

έχω την εντύπωση από αυτά που γράφεις (και το μήνυμα) ότι έχεις κάνει
import μόνο το public key, οπότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά
πράγματα με αυτό. Χρειάζεσαι οπωσδήποτε το ιδιωτικό.