Re: Η ταχυτητα με torrent!!!

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Wed Apr 1 17:27:25 BST 2009

> Συγκεκριμενα, η ταχυτητα μου ειναι 4 mgbit και ενω κατεβαζω οτιδηποτε
> απο αλλα site με 500 η 600 kbps απο το transmission κατεβαζω με 15 η
> αντε το πολυ 25 kbps.

Κατ' αρχήν, συγκρίνεις δύο διαφορετικές μεθόδους/πρωτόκολλα. :)
"απο αλλα site με 500 η 600 kbps"
Αν εννοείς http:// sites, τότε εγώ το ΠΡΩΤΟ που θα έκανα ήταν να πάρω
τον ISP (Internet Service Provider) και να τον ρωτήσω:

- Γεια σας, το όνομα μου είναι "ταδε" με όνομα χρήστη "τάδε".
Χρησιμοποιώ την υπηρεσία ADSL που προσφέρετε. Κατεβάζω μια χαρά από
http ιστοσελίδες.
  Όμως έχω πρόβλημα κατα τη λήψη bit-torrent/torrent. Μήπως η υπηρεσία
ADSL που προσφέρεται έχει port filtering; Αν έχει, μπορείτε να μου
πείτε πως να κατεβάζω με πιο γρήγορες ταχύτητες;
  Ευχαριστώ.

Αυτά. Ο λόγος που θα τους ρωτήσεις τα παραπάνω είναι επειδή μερικού
φιλτράρουν τα ports για τα bittorrent, για να μην βαρυφορτώσουν το
σύστημα (π.χ. η cyta στην Κύπρο). :)

=======

2009/4/1 kostas <tsambion at freemail.gr>:
> Επειδη δεν εχω ξανα ασχοληθει ποτε με ports,την port θα την ανοιξω στο
> rooter απο το Port forwarding η απο το Prioritization?

Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες συσκευές, οπόταν αν έκανες ένα screenshot
(Ubuntu menu: Applications > Accessories > Take screenshot) θα μας
ευκόλυνες κατά ένα μεγάλο βαθμό!

> Δοκιμασα να ανοιξω μια port απο το Port forwarding και η μονη που
> καταφερα ειναι η port tcp 4662 η οποια στο transmission λεει οτι ειναι
> ανοιχτη ομως στο deluge δεν μπορω να βαλω port κατω απο 4663 [...]

Θα σου σύστηνα να ανοίξεις ports με πιο μεγάλο αριθμό, π.χ. 15660 και
μην ανοιξεις μονο ένα, αλλα μια σειρά από 4-5, δηλαδή:
15660
15661
15662
15663
15664

Αν σε ρωτάει για TCP ή UDP ή TCP/UDP, εγώ θέτω TCP/UDP (είτε συνδυασμό
των δύο αν δεν υπάρχει επιλογή).

Στο Deluge νομίζω μπορείς να θέσεις από το 15660 μέχρι το 15664.
Στο Transmission μπορείς να θέσεις μόνο ένα port, οπόταν θέτεις το 15660.

Σημείωση: Αν ενεργοποίησες το UPnP (διάβασε παρακάτω), απλά θέσε στο
πρόγραμμα ένα port με μεγαλύτερο αριθμό, π.χ. 15660 - λογικά θα
δουλέψει.

> [...] και
> αναγκαστηκα να εχω ενεργοποιημενο το UPnP και στο προγραμα αλλα και στο
> rooter, κανει ομως την ιδια δουλεια αυτο η θα πρεπει οπωσδηποτε να
> ανοιξω port?

Αν κατάφερες και άνοιξες το UPnP, δε νομίζω να έχεις πρόβλημα.

======

Για το πώς να ανοιγεις ports / ports forwarding, βρες το μοντέλο σου
εδώ στη λίστα: www.portforward.com
...ή ένα αριθμό μοντέλου παρόμοιο με το δικό σου και ακολουθείς
οδηγίες στο σύνδεσμο που σε παίρνει.

======

Πώς ελέγχεις αν δουλεύει;
1) Κλείσε το πρόγραμμα.
2) Τρέξε το πρόγραμμα ξανά.
3) Πήγαινε στις ρυθμίσεις στην καρτέλα/tab για τον αριθμό των ports
για να τεστάρεις αν είναι ανοικτό.
Αν σου λέει ότι το port είναι ανοικτό, όλα εντάξει, δε χρειάζεται να
πειράξεις τίποτα!