Η ταχυτητα με torrent!!!

kostas tsambion at freemail.gr
Wed Apr 1 16:28:10 BST 2009

Επειδη δεν εχω ξανα ασχοληθει ποτε με ports,την port θα την ανοιξω στο
rooter απο το Port forwarding η απο το Prioritization?
Δοκιμασα να ανοιξω μια port απο το Port forwarding και η μονη που
καταφερα ειναι η port tcp 4662 η οποια στο transmission λεει οτι ειναι
ανοιχτη ομως στο deluge δεν μπορω να βαλω port κατω απο 4663 και
αναγκαστηκα να εχω ενεργοποιημενο το UPnP και στο προγραμα αλλα και στο
rooter, κανει ομως την ιδια δουλεια αυτο η θα πρεπει οπωσδηποτε να
ανοιξω port?

Στις 31-03-2009, ο Tsabolov Sergey