Re: Ενσωμάτωση των μεταφράσεων μέσω Launchpad στην διανομή

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Fri Oct 24 17:29:25 BST 2008

--- Στις Παρ., 24/10/08, ο/η Athanasios Lefteris <alefteris at gmail.com> έγραψε:
Από: Athanasios Lefteris <alefteris at gmail.com>
Θέμα: Re: Ενσωμάτωση των μεταφράσεων μέσω Launchpad στην διανομή
Προς: kaingeo at yahoo.gr
Κοιν.: ubuntu-gr at lists.ubuntu.com
Ημερομηνία: Παρασκευή, 24 Οκτώβριος 2008, 13:40

2008/10/23 Καινουργιάκης Γιώργος <kaingeo at yahoo.gr>:
> Δεν έχω καταλάβει ακόμα πως μπαίνουν οι
μεταφράσεις του launchpad στην
> διανομή. Έχω μεταφράσει ένα μεγάλο μέρος
του help και εφαρμογές όπως
> το Hardware Testing και δεν μπαίνουν οι
μεταφράσεις στην διανομή. Γιατί;
> Να υποθέσω ότι πρέπει να το κάνουν οι
administrators της ομάδας Greek
> Translators. Υπάρχει κάποιος λόγος ή απλά δεν
έχει γίνει μέχρι τώρα...

Η διαδικασία δεν γίνεται από τις ομάδες
μετάφρασης, αλλά γίνεται
αυτόματα όταν τα πακέτα εισάγονται στα
αποθετήρια. Στην ουρά εισαγωγής
των ubuntu-docs στο launchpad [1], θα δεις ότι δεν έχουν
εισαχθεί τα
po από αρκετές γλώσσες ακόμα. Υπάρχει
πρόβλημα με την ταχύτητα που
γίνετε αυτή η εισαγωγή. Μάλλον αυτό είναι
το πρόβλημα. Δες και για το
Hardware Testing αν ισχύει το ίδιο. Αν θες να είσαι
ενήμερος για
τέτοια θέματα, γράψου στην λίστα ubuntu-translators
[2].

[1]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/ubuntu-docs/+imports

Το πρόβλημα είναι ότι όλα αυτά τα μετάφρασα πρίν πάρα πολύ καιρό
και μου φαίνεται περίεργο. Τέλος πάντων εφόσον δεν εξαρτάται από
εμάς ΟΚ.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr