Laptop without windows?

Socrates P. VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Mon Oct 13 22:48:06 BST 2008

> Νομίζω και η Dell δίνει χωρίς λειτουργικό laptop αλλά δεν είμαι
> σίγουρος, ένα τηλέφωνο θα λύση την απορία ;-)

Καλύτερα να ψάξεις ψύλλους στα άχυρα από το να βρες DELL χωρίς ΛΣ! Η
αντιπροσωπεία της DELL στην Ελλάδα θα σε στείλει σε κάποιον αντιπρόσωπο
διότι δεν πωλεί απευθείας σε ιδιώτες. Επιπλέον, αν και είναι off topic,
η τιμή ενός Dell στην Ελλάδα διαφέρει σημαντικά με το αντίστοιχο μοντέλο
σε κάποια άλλη χώρα της ΕΕ (μιλάω πχ για διαφορά Ε600 για ένα μοντέλο
που έκανε 1000 στη Γαλλία και στο ΗΒ και 1600 εδώ!).
Επειδή η επιλογή φορητού χωρίς ΛΣ είναι περιορισμένη, μπορείς επίσης να
αγοράσεις αυτό που σου αρέσει και εν συνεχεία να ζητήσεις την επιστροφή
των χρημάτων σου για τα Windows, το Works και ο,τι άλλο είναι
προεγκατεστημένο. Χρονοβόρα διαδικασία αλλά "it works".