Ποιο λειτουργικό χρησιμοποιώ και γιατί

Brz20 breezer20 at gmail.com
Thu May 8 12:34:02 BST 2008

Giannis Tsakiris wrote:
> καλό ακούγεται αλλά ίσως μια προσεγμένη ταινία μικρού μήκους (π.χ 30
> λεπτά) σε VCD που να κάνει μια εντυπωσιακή επίδειξη των δυνατοτήτων με
> βίντεο, αφήγηση, καρτέλες κλπ θα είχε μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο.
> Και φυσικά να γίνεται και σύγκριση με τα λειτουργικά της microsoft για
> να καταλαβαίνει και ο κόσμος τι κερδίζει με το ένα και τι χάνει με το
> άλλο.
>
> 2008/5/8 PanosDotK <panosdotk at gmail.com <mailto:panosdotk at gmail.com>>:
>
>     Διαβαζοντας το mail σου μου ηρθε η εξης ιδεα. Θα μπορουσαμε να το
> [...]
Πραγματικα το mail του Κων/νου ηταν απιστευτο.Προλαβα βεβαια και το
διαβασα στο blog του μιας και το εχω κανει add στο Liferea.

Βλεπω οτι συζηταμε πολυ τελευταια την διαδοση μιας ιδεας που στην ουσια
σου μαθαινει πως μπορει να συνεργαστεις,αλλα και να εργαστεις για να
κανεις το εαυτο και τους γυρο σου καλυτερους.

Ολες οι ιδεες ειναι παρα πολυ καλες αλλα θελουν οργανωση και στηριξει σε
καθημερινη βαση.Ας βαλουμε εναν κοινο στοχο και ας εργαστουμε πανω σε
αυτο.Οχι ενας ενας μονος του.Ομαδα.Μπορουμε να αρχισουμε απο την βοηθεια
που παρεχουν τα Ubuntu.Δεν ξερω τι γινετε με το θεμα της μεταφρασης της
αλλα σιγουρα απο ενα προχειρο ψαξιμο που εκανα το πρωι στην δικια μου
βοηθεια βρηκα πολλα κομματια τα οποια παρουσιαζουν ενδιαφερον και
σιγουρα λυνουν πολλες αποριες.

Επισης θα ηθελα να πω οτι καλο θα ηταν στα how to οσο μας επιτρεπετε να
διχνουμε λυσεις που ερχονται μεσα απο το γραφικο περιβαλλον.Γιατι
υπαρχει και αυτη η παρεξηγηση εδω που τα λεμε.Οτι και καλα για να
πετυχεις κατι πρεπει να γραψεις στο terminal μια ολοκληρη εκθεση.