www.gspa.gr μουντζουρωμένη ιστοσελίδα

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Tue Jul 29 00:48:44 BST 2008

On Tue, 2008-07-29 at 01:30 +0200, Konstantinos Poulios wrote:
> Το μενου στην αριστερη στήλη της σελίδας φαινεται σαν μια μεγάλη
> μουντζούρα. Ως φυλλομετρητη χρησιμοποιώ Firefox 3.0.1 αλλα το δοκίμασα
> επίσης με τον φυλλομετρητη Konqueror με τα ίδια αποτελέσματα. Παρακάλω
> σεβαστείτε τον χρόνο που αφιερώνω να σας γράψω αυτες τις γραμμές και
> διορθώσετε το πρόβλημα.

> Υ.Γ. Ο firefox ειναι ο φυλλομετρητης που είναι ο επί τω πλείστον
> συμβατος με τα διεθνη πρότυπα αναπαραστασης ιστοσελίδων. Εάν η σελίδα
> σας δεν διαβαζεται με firefox τότε με τί αλλο διαβαζεται?
>

> ελπίζω να αρχισει να ξυπνα ο WebMaster έχει ποσο καιρο το site σε αυτά
> [...]

Κώστα και φίλοι της λίστας,
μπορούμε να συμφωνήσουμε στο να γράφουμε τις απαντήσεις/σκέψεις μας κάτω
από το μήνυμα στο οποίο απαντούμε;

(Επίτηδες έσβησα λοιπόν εδώ τα όσα προηγούμενα υπάρχουν στο νήμα). Δεν
επιμένω ότι αυτό είναι απαραίτητα το σωστό (το κάτω δηλαδή). Είμαι
πρόθυμος να γράφω και εγώ τις απαντήσεις από πάνω αρκεί να συμφωνήσουμε
σε μια τακτική ώστε να είναι εύκολη η ανάγνωση των όσων γράφουμε.

Συμφωνώ μαζί σου (προφανώς) για την γενικά κακή παρουσίαση της
ιστοσελίδας gspa. Ωστόσο διαφωνώ για το απόλυτο συμπέρασμα "για το
υπουργείο". Την ευθύνη την φέρει ο υπεύθυνος του σχεδιασμού της
ιστοσελίδας καθώς και εκείνος που ενέκρινε το σχεδιασμό.

Φιλικά,
Νίκος