www.gspa.gr μουντζουρωμένη ιστοσελίδα

Konstantinos Poulios poulios.konstantinos at googlemail.com
Tue Jul 29 00:30:33 BST 2008

Το μενου στην αριστερη στήλη της σελίδας φαινεται σαν μια μεγάλη
μουντζούρα. Ως φυλλομετρητη χρησιμοποιώ Firefox 3.0.1 αλλα το δοκίμασα
επίσης με τον φυλλομετρητη Konqueror με τα ίδια αποτελέσματα. Παρακάλω
σεβαστείτε τον χρόνο που αφιερώνω να σας γράψω αυτες τις γραμμές και
διορθώσετε το πρόβλημα.

Υ.Γ. Ο firefox ειναι ο φυλλομετρητης που είναι ο επί τω πλείστον
συμβατος με τα διεθνη πρότυπα αναπαραστασης ιστοσελίδων. Εάν η σελίδα
σας δεν διαβαζεται με firefox τότε με τί αλλο διαβαζεται?

ελπίζω να αρχισει να ξυπνα ο WebMaster έχει ποσο καιρο το site σε αυτά
τα χάλια. Κατι άλλο που παρατήρησα: στην Kontakt-Φορμα δεν μπορείς να
συμπεριλάβεις ελληνικό ερωτηματικο. Αν αυτη ειναι σελιδα υπουργειου
βγαλτε συμπερασμα για το υπουργειο.

Φιλικα

Κωστας