Re: Βίντεο mpeg σε 3gp

stamatis blackjohn sblackjohn at gmail.com
Thu Jul 10 08:47:40 BST 2008

Σας ευχαριστώ όλους σας για τις πολύτιμες συμβουλές σας.
Φόρτωσα το kino  το live  και το pitivi  ...
Το kino δεν βρίσκω πώς να επεξεργαστώ βιντεάκια mpeg , δεν βρίσκω τις
ρυθμίσεις για να γίνει η εισαγωγή τους.
Στο live μπορώ να εισάγω μόνο ένα βιντεάκι ..
Και στο pitivi ότι και να εισάγω κολάει και κλείνει.
Αποφάσισα να απεγκαταστήσω το pitivi αλλά στάθηκε αδύνατο από την
προσθαφέρεση προγραμμάτων. Μου εμφανίζει το κάτοθι πρόβλημα (παράθυρο). Το
ίδιο παράθυρο μου εμφανίζεται μόλις πάω να πάρω και τις ενημερώσεις αλλά
τελικά βγαίνω ανενημέρωτος.

Φιλικά
Σταμάτης