Re: Βίντεο mpeg σε 3gp

g k giormatsis at gmail.com
Wed Jul 2 01:26:29 BST 2008

Μίλαγα για το cinelerra το jahshaka  το είδα εδω και έκανα μια προσπάθεια
καλό μοιάζει αλλα έχει κολλήματα αν το cinellera δουλεύει και έχεις χρόνο να
ασχοληθείς έχει πάρα πολλές δυνατότητες γράψε μας τις εντυπώσεις σου

Στις 1 Ιούλιος 2008 1:47 μμ,ο χρήστης Nikos Alexandris <
nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de> έγραψε: