Αλφα Τράπεζα - ίντερνετ εξπλόρερ

Alexis Bitoulas albitoulas at yahoo.gr
Fri Jul 4 11:33:06 BST 2008

Καλησπέρα φίλοι,

σας παραθέτω ακόμη μια περίπτωση εταιρίας η οποία απαιτεί μόνο Ιντερνετ
εξπλόρερ για ηλεκτρονική επικοινωνία, την οποία συνάντησα σήμερα στην
προσπάθεια μου να στείλω το βιογραφικό μου και την αίτηση συμμετοχής μου
για κάποια θέση εργασίας.

Ιδού το Λινκ : http://www.alpha.gr/page/default.asp?la=1&id=103
που μπορείτε να συναντήσετε το φαινόμενο, καθώς και η ένσταση που
υπέβαλα στη σελίδα παραπόνων.

Ας ελπίσουμε πως θα ευαισθητοποιηθούνε!

-------

Αξιότιμοι κύριοι,
                 με μεγάλη μου δυσαρέσκεια και λύπη, διαπίστωσα σήμερα
την αδυναμία του ηλεκτρονικού σας συστήματος να αποδεχτεί την υποβολή
της υποψηφιότητας και του βιογραφικού σημειώματός μου στην ανοιχτή
πρόσκληση θέσεων εργασίας.

Λάβετε υπόψιν σας, ότι δεν κατέχω και δεν χρησιμοποιώ το εμπορικό
λειτουργικό σύστημα windows το οποίο διατείθεται προς πώληση έναντι
αντιτίμου στην αγορά,  ανταυτού, χρησιμοποιώ εφαρμογές ανοιχτού κώδικα
(ΕΛ/ΛΑΚ) οι οποίες διατίθενται δωρεάν και νόμιμα στο καταναλωτικό κοινό.

Οι λόγοι για την επιλογή του Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοιχτού
Κώδικα, είναι στην περίπτωση μου, εκτός των άλλων, και οικονομικοί. Ως
εκ τούτου, ο αποκλεισμός μου με αυτόν τον τρόπο, από την διαδικασία
υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης προς την εταιρία σας, προσβάλει την
αξιοπρέπεια μου και θίγει το αίσθημα ισότητας και ισόνομης μεταχείρισης
σας προς το πρόσωπο μου, καθότι περιορίζει την ελεύθερη και απρόσκοπτη
συμμετοχή μου σε ανοιχτή δημόσια πρόσκληση της εταιρία σας και προσβάλει
την κοινωνική μου θέση κάνοντας εμμέσως διάκριση με οικονομικά κριτήρια.

Σας εκφράζω λοιπόν την έντονη διαμαρτυρία μου και θερμή παράκληση όπως
διορθώσετε το ηλεκτρονικό σας σύστημα υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης
υποψηφιότητας εργασίας και βιογραφικού σημειώματος, ώστε να είναι
συμβατό και με εφαρμογές πέραν των windows-internet explorer, δηλαδή με
όλες τις εφαρμογές ανοιχτού κώδικα, για παράδειγμα mozilla firefox κ.α,
ώστε να καταστεί δυνατή η υποβολή της αίτησης μου προς την εταιρία σας
ηλεκτρονικά.

Αναμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την απάντησή σας.

Με εκτίμηση,

Αλέξανδρος Μπιτουλάς