Αδυναμία εμφάνισης εφαρμογής στο βασικό μενού Εφαρμογών

Alexis Bitoulas albitoulas at yahoo.gr
Fri Jul 4 08:38:44 BST 2008

Στις 04-07-2008, ημέρα Παρ, και ώρα 10:27 +0300, ο/η Nick Demou έγραψε:

> και φυσικά μπορείς πάντα να τρέχεις όποια εφαρμογή θες με
>
> alt+F2 command_name
>
> το οποίο δεν έχει το μειονέκτημα του "κλείνω το terminal ψοφάει η
> εφαρμογή" και είναι ίσως πιο βολικό απο το να ψάχνεις στο μενού με το
> mouse (ειδικά για όσους λατρεύουν το πληκτρολόγιο)

Καλημέρα!

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για την ανταπόκριση! Το είχα ψάξει το
Μενού χτες αλλά -δυστυχώς- δίστασα να προχωρήσω στην πρόσθεση νέας
εφαρμογής. Τελικά, προχώρησα όπως είπατε και όλα καλά! Ήταν πολύ απλό
τελικά!!

Ευχαριστώ πολύ!

Αλέξης