Re: [team-gnome-gr] Προτάσεις και ερωτήσεις για τις μεταφράσεις του Gnome - Ubuntu

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Fri Jul 4 11:14:41 BST 2008

2008/7/4 Nikos Alexandris <nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de>:

> Δημήτρη,
>
> δεν αντιλέγω. Και βέβαια λειτουργεί. Απλά όταν είσαι καινούριος σε ένα
> σύστημα είναι καλό να υπάρχει μια ομοιογένεια (ορολογία) ώστε να είναι
> πιο εύκολη η εκμάθηση. Βέβαια, μπορεί να πει κανείς, ότι όσοι πραγματικά
> ενδιαφέρονται θα επιμείνουν και θα μάθουν. Η αλήθεια είναι πάντα κάπου
> στη μέση.
>
> (Σε τελική ανάλυση, δεν μου πέφτει λόγος να προτείνω το ένα ή το άλλο
> αφού δεν έχω χρόνο να διαθέσω για κάποια μετάφραση. Σκέφτομαι όμως ότι
> είναι χρήσιμη πληροφορία μερικές εμπειρίες που είχα με αρχάριους
> [...]

Η λίστα έχει ασχοληθεί και στο παρελθόν με το θέμα της μετάφρασης ή μη
των ονομάτων των φακέλων γενικότερα και του Desktop ειδικότερα. Τις
απόψεις μου πάνω στο θέμα τις έχω διατυπώσει πολλάκις και συνοπτικά
πιστεύω ότι η μετάφραση ειδικά του φακέλου "Desktop" σε "Επιφάνεια
εργασίας" δημιουργεί προβλήματα και δεν θα έπρεπε να γίνεται. Η
επικρατούσα άποψη όμως φαίνεται να είναι διαφορετική. Για μια εικόνα
του τι έχει ήδη ειπωθεί πάνω στο θέμα (για να μην ξαναλέμε τα ίδια και
τα ίδια) δείτε εδώ:

http://www.nabble.com/Μετάφραση-φακέλων-στα-ελληνικά-με-χρήση-xdg-user-dirs-στο-ubuntu%2C-συμπεράσματα-από-σχετικό-poll-και-προτάσεις.-td15035291.html

--
Konstantinos Togias