[team-gnome-gr] Προτάσεις και ερωτήσεις για τις μεταφράσεις του Gnome - Ubuntu

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Jul 4 10:22:29 BST 2008

On Fri, 2008-07-04 at 12:16 +0300, Tsabolov Sergey wrote:
> Εγώ δεν κάνω μεταφράσεις άλλα μια πρόταση θα κάνω , εξάλλου το έχουμε
> συζητήσει αυτό παλιότερα .
>
> Επιφάνεια εργασίας να γίνει Desktop . Στην μετάφραση είναι το ίδιο
> άλλα όνομα φακέλου πρέπει να  το αλλάζω , πραγματικά δεν έχει και
> μεγάλη διαφορά  όπως είναι στην εικόνα
[...]
> άλλα στην χρήση για έναν νέο χρήστη θα έχει , όταν θα δίνεις οδηγίες
> π.χ. cd Desktop/source_code_drirectory_name (flash plugin installer
> like) για διάφορα πράγματα βάζουμε την διαδρομή cd Desktop/..... άλλα
> πως θα την βάζουμε όταν είναι στα ελληνικά ...
>
> Θα το αλλάξουμε αυτό .

Μάλλον έχεις δίκιο Σέργιο. Θυμάμαι μια προσπάθεια να βοηθήσω έναν φίλο
κάποτε όπου υπήρξε αυτό ακριβώς το μπέρδεμα. Αν και προσωπικά
χρησιμοποιώ ακόμη τα Αγγλικά (για λόγους πρακτικής εξάσκησης) συμβαίνει
συχνά να προσπαθώ να συζητήσω μικρο-προβλήματα με φίλους μου που είναι
αρχάριοι με το Λίνουξ.