Περί διακοπής της διάθεσης αδειών για XP (Ήταν: Re:)

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Tue Jul 1 09:57:44 BST 2008

Οι εταιρίες έχουν το σύνδρομο του προπονητή.
Μπορεί το πανάκριβο αστέρι της ομάδας να σέρνεται αλλά δεν θα τον κάνουν
αλλαγή, θα τον αφήσουν στο γήπεδο γιατί όλοι θα τα φορτώσουν στο αστέρι
και όχι στο προπονητή. Αντιθέτως αν ο προπονητής αλλάξει το αστέρι και
βάλει έναν πιτσιρικά, σε περίπτωση που δεν τραβήξει ο πιτσιρικάς, τότε
θα τον γδάρουν τον προπονητή...
Το ίδιο συμβαίνει και με τις εταιρίες που συνθέτουν και πωλούν Η/Υ. Αν
το μηχάνημα φέρει windows κανένας δεν θα γκρινιάξει, όλοι έχουν
συμβιβαστεί, ακόμη και αν είναι αργό, αν δεν δουλεύει κάτι, αν η νέα
έκδοση του word χαλάσει την μορφοποίηση ενός αρχείου κλπ. Αν όμως το
μηχάνημα φέρει linux, τότε στο πρώτο στραβό (π.χ. αν δεν παίξει
out-of-the-box το ασύρματο, ή αν το openoffice δεν ανοίξει με τέλεια
μορφοποίηση ένα αρχείο, ή αν το μενού του εκτυπωτή δεν έχει όλες τις
επιλογές) ο αγοραστής θα κράξει τον πωλητή και θα του τρίψει τον Η/Υ στα
μούτρα.
Σκέφτεται επομένως ο πωλητής όπως και ο προπονητής ..."που να μπλέξω"!
Βεβαίως πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις, και συνήθως είναι οι επιτυχημένοι.
Πάντως αυτό το σκεπτικό που μόλις περιέγραψα είναι πολύ δύσκολο να
αλλάξει!

και κάτι σχετικό:
Τρέχει η μαιμού και λέει στον παπαγάλο, τρέχα τρέχα να κρυφτείς γιατί
ξεκίνησε το κηνύγι του ελέφαντα. Και τι σε νοιάζει εσένα ρωτάει ο
παπαγάλος την μαιμου. ... άμα σε πιάσουν άντε να αποδείξεις ότι δεν
είσαι ελέφαντας (λέει η μαιμού)