Re: Re: Re: ΠΟΣΕΙΔΙ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

The_Mentor mentor1972 at gmail.com
Tue Jul 1 09:34:22 BST 2008

εταιρείες που πουλάνε υπολογιστές έχουν ενα μεγάλο κέρδος (μα πολύ μεγάλο)
απο τις συμφωνίες που συνάπτουν με τις εκάστοτε εταρείες software. Γιατί
νομίζεις η AutoDESK δεν βγάζει το AutoCAD για linux (native)? Η dassault
systemes με το CATIA το έτρεξαν πριν 2-3 χρόνια σε linux, το ανακοίνωσαν
μερικοί υπάλληλοι σε blogs και μετα χάθηκε. Η εταρεία λέει "παιδιά, μόνο
windows XP και προτείνουμε x64"
Καρτέλ στην κυριολεξία...

Στις 30 Ιούνιος 2008 11:48 μμ,ο χρήστης Stathis <diamond_gr at freemail.gr>
έγραψε: