no mount other partition!

kostas tsambion at freemail.gr
Wed Dec 3 23:20:37 GMT 2008

Τελικα κωστα εχεις δικιο, εμφανιζονται σαν φακελοι. απλα
απο αλλες εγκαταστασης που εκανα μαζι με windows, οταν ονομαζα τα
partition's (για παραδειγμα /data) μου τα εμφανιζε σαν δισκους και οχι
σαν φακελους του συστηματος. γι'αυτο δεν τα βρικα πριν.( εψαχνα σε λαθος
μερος )   πως μππορω να το διορθωσω αυτο?

Στις 04-12-2008, ημέρα Πεμ, και ώρα 00:59 +0200, ο/η Konstantinos Togias
έγραψε: