[Thelug] ΕΡΤ - Οπτικοακουστικό Αρχείο-Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα Linux/Unix

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Sat Aug 30 17:20:50 BST 2008

Πρέπει να γίνει , όπως έγινε με το κτηματολόγιο , taxisnet κάποτε και
μερικά ακόμα , άλλα αυτό ξεπερνά κάθε όριο λογικής

δεν ντρέπονται , βγάλανε και το μήνυμα που υπήρχε κάποτε , πρέπει να
γίνει ξανά και ξανά , και να γίνει και μέσω κοινοβούλιο αν υπάρχει
περίπτωση αυτό να εισακουστεί διαφορετικά δεν πρόκειται να αλλάξει .

O/H Nikos Alexandris έγραψε: