ΕΡΤ Οπτικοακουστικό αρχείο

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Sat Mar 22 21:15:55 GMT 2008

Γεια στη λίστα...

Έχω το γνωστό πρόβλημα με το οπτικοακουστικό υλικό της ΕΡΤ.
Δεν μπορώ να τα παίξω από το Ubuntu με το Firefox.

Έχω ψάξει να βρω λύση και από τις διάφορες οδηγίες που έχω βρει, βλέπω ότι
τα έχω όλα σωστά.
Έχω δηλαδή εγκατεστημένο το Mplayer, το mozila-plugin του Mplayer,
κάπου διάβασα και για το libavcodec το οποίο και αυτό έχω εγκατεστημένο
αλλά και πάλι τίποτα.

Όταν πάω να παίξω κάτι ανοίγει ένα παράθυρο και αναφέρει ότι πρέπει
να κάνω εγκατάσταση μια επιπρόσθετη λειτουργία, που φυσικά ο firefox δεν
βρίσκει.

Υπόψιν ότι δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με άλλες ιστοσελίδες.
Βλέπω videostreaming κανονικότατα ακούω ράδιο, έως τώρα δεν είχα ποτέ
πρόβλημα.
Μάλιστα σε διάφορα posts στο ubuntuforums.org κάποιοι χρήστες έδιναν
αναφορές για
ιστοσελίδες στις οποίες δεν μπορούσαν να δουν videostreams, τις οποίες
ακολουθούσα και
τελικά τα έβλεπα άψογα.

Αυτό είναι που με τρελαίνει... στην μόνη ιστοσελίδα που έχω πρόβλημα είναι
αυτή της ΕΡΤ.
Υπάρχει κάποια λύση; Κατάφερε κανείς να κάνει stream μέσα από το ubuntu;

Ευχαριστώ...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10