Ερώτηση καθηγητή μου...

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Sat Aug 2 21:05:43 BST 2008

Νομίζω ότι προσπαθεί να βάλει πρόγραμμα που βλέπει κανείς τηλεόραση από το νετ. Έχουμε κάτι να προτείνουμε;
Ευχαριστώ

προσπάθησα να παίξω ένα βίντεο από το δίκτυο, αλλά μετά τη φόρτωση στην
επιφάνεια εργασίας δεν προχώρησε στην εγκατάσταση του file:
/home/user/Επιφάνεια εργασίας/VeohSetup-3.9.6.1048.exe και το πρόγραμμα
Totem έβγαλε ένα πινακάκι που έγραφε: "Η αναπαραγωγή αυτής της ταινίας
απαιτεί την πρόσθετη λειτουργία application/x-ms-dos-executable decoder,
η οποία δεν είναι εγκατεστημένη". Όσο και αν προσπάθησα με τα
https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormats δεν  έγινε τίποτε.
Πιθανόν τα βιντεος αυτά να υποστηρίζονται μόνο από Windows ή Mac. Πάντως
αν έχεις κάποια ιδέα επικοινώνησε μαζί μου. Ευχαριστώ.