Fwd: [Fedora-el-list] Re: Athens Digital Week.

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Sat Aug 2 19:28:35 BST 2008

2008/8/2 spiros <chek2fire at gmail.com>:
> O/H Simos Xenitellis έγραψε:

Ο Δημήτρης έστειλε το παρακάτω γράμμα
https://www.redhat.com/archives/fedora-el-list/2008-August/msg00000.html

Προώθησα το γράμμα που Pierros για το χαρακτηρισμό «ubuntάκιδες» και
το φιλικό ανταγωνισμό που ίσως προκαλέσει.

Είμαι της εντύπωσης ότι είναι απλά θέμα επικοινωνίας με τους
οργανωτές, εφόσον πιστεύουμε ότι θα έχουμε τα άτομα για να παραβρεθούν
και να υποστηρίξουν τη διανομή.
Το ελεύθερο λογισμικό είναι μια από τις 8 θεματικές ενότητες, οπότε
είναι καλό να υπάρχουν περισσότερες από δύο συμμετοχές.

Για τη συμμετοχή θέλουμε να
α. δώσουμε κάτι στους επισκέπτες (CD, DVD, κτλ), αυτοκόλλητα ή ό,τι άλλο
β. να υπάρχουν άτομα που να μιλήσουν για το Ubuntu
γ. άτομο που να αναλάβει την επικοινωνία με τους διοργανωτές
δ. κάτι άλλο που μπορείτε να σκεφτείτε.