Fwd: [Fedora-el-list] Re: Athens Digital Week.

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Sun Aug 3 07:15:07 BST 2008

Καλημέρα στην ομάδα.

Πρόταση:
Το περιοδικο LINUX FORMAT πρόσφατα τύπωσε κατι αυτοκόλλητα. Θα μπορούσαμε (
ας βάλει και την σχετική διαφήμιση ) να μας τυπώση μαζί με την ομάδα του
FEDORA κάποια κομμάτια και για να μοιρασθούν. Πιστεύω οτι ειναι μια
οικονομική λύση για εμάς και μια καλή διαφήμιση για αυτους.
Αν πάλι δεν θέλουμε να ανακατευθουμε με την άλλη ομάδα το περιοδικό ( εφ'
όσον έρθουμε σε συννενόηση μαζί τους ) ας τυπώση τα σήματα τα δικά μας μαζί
με κάποια αλλα σήματα μέσα
( firefox, Hellug, Linux πιγκουίνος ) και να μοιρασθουν ξεχωριστά.
Πάντως θα επιμεινω στην πρώτη μου πρόταση και να ερθουμε σε συννενόηση με
την ομάδα FEDORA και με το περιοδικό και να γίνει η εργασία συλλογικά.
Πιστεύω οτι ποιο ευκολα θα επανατυπώση το Α4 που ειχε στο περιοδικό παρά να
κάτση και να κάνει νέα μακέτα.

Ευχαριστώ.

Ευχαριστώ.

Στις 2 Αύγουστος 2008 9:28 μμ, ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.lists at googlemail.com> έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering