Εγκατάσταση προγραμμάτων

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Sun May 27 16:59:25 BST 2007

Στις 27-05-2007, ημέρα Κυρ, και ώρα 13:23 +0300, ο/η Athanasios Lefteris
έγραψε:

> Εάν χρησιμοποιείς GNOME πήγαινε Σύστημα -> Προτιμήσεις -> Main Menu
> και από εκεί μπορείς να φτιάξεις έναν εκκινητή για το πρόγραμμα που
> θες. Βάζεις το όνομα που θες να εμφανίζετε στο μενού, την εντολή που
> χρησιμοποιείς στο τερματικό για να ξεκινήσεις την εφαρμογή και μπορείς
> να βάλεις και ένα σχόλιο και εικονίδιο αν θες.

Σαν νέος χρήστης, προτείνεται να χρησιμοποιείς το
Εφαρμογές/Προσθαφαίρεση... για την εγκατάσταση/απεγκατάσταση
προγραμμάτων. Οι εφαρμογές αυτές έχουν ελεγχθεί από το Ubuntu και
δουλεύουν καλά στη διανομή. Μόλις εγκαταστήσεις κάποια από τις
εφαρμογές, το πρόγραμμα θα σου πει από ποιο μενού μπορείς να εκτελέσεις
την εφαρμογή.

Σίμος
http://simos.info/blog/