Re: Εγκατάσταση προγραμμάτων

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Sun May 27 15:21:04 BST 2007

On 5/27/07, Tasos Avramidis <tasosavr at gmail.com> wrote:
> ΟΚ φίλε μου το έπιασα και ευχαριστώ για την βοήθεια σου, είμαι νέος όχι στην
> ηλικία αλλά  στα linux και θέλω να μείνω  πιθανόν να κάνω χαζές ερωτήσεις
> ελπίζω στην υπομονή σας . Ευχαριστώ και πάλι Α! γιατί στο firefox στον
> ορθογραφικό έλεγχο με δεξί κλικ μου ανοίγει καινούργια καρτελα αντί να βλέπω
> το μενού?

Χμ, παράξενο. Μόνο όταν κάνεις δεξί κλικ σε μία λάθος λέξη συμβαίνει
αυτό ή και σε άλλα σημεία; Όταν κάνεις δεξί κλικ σε μία άδεια περιοχή
μιας σελίδας συμβαίνει το ίδιο πάλι; Μπορείς να αναφέρεις επίσης ποια
πρόσθετα έχεις εγκαταστήσει στον Firefox; Καμιά φορά δημιουργούν
προβληματα. Δες από Εργαλεία -> Πρόσθετα.

Ακόμα, όταν ρωτάς για ένα πρόβλημα που έχεις με κάποιο πρόγραμμα, καλό
είναι να αναφέρεις και την έκδοση του προγράμματος αλλά και της
διανομής που χρησιμοποιείς.

--
Θάνος
http://alefteris.wordpress.com/