Re: Σκληροί δίσκοι και Feisty

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Tue May 1 21:01:38 BST 2007

Στις 1/5/2007, Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com> έγραψε:

> Το phpsysinfo αναφέρει ότι οι συσκευές είναι SCSI. Αυτό δεν είναι
> απόδειξη ότι οι συσκευές είναι πραγματικά SCSI. Υπάρχει πάντα το
> ενδεχόμενο να έχει γίνει λάθος στην εφαρμογή phpsysinfo (που δε την έχω
> συναντήσει).

Ειναι web based. Δεν έχω ασχοληθεί πολύ με τις λεπτομέρειες, αλλά ουσιαστικά
εκτελεί εντολές συστήματος και μετά τις περνάει σε μια όμορφη ιστοσελίδα.

Από το παραπάνω φαίνεται ότι οι συσκεύες είναι IDE, λόγω του hd?.
> Εκτέλεσε fdisk -l για την τελική απόδειξη.

Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να το κάνω. Φαίνεται στο ότι με τον
2.6.17χαρακτηρίζονται σαν IDE ενώ με τον
2.9.20 σαν SCSI. Επίσης επειδή είναι και dual boot και στα windows πάλι σαν
IDE φαίνονται.

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι συσχετίζεται με την αναβάθμιση του
πυρήνα, άλλα δείχνει με τον ένα, άλλα με τον άλλον.

Ηλίας