Σκληροί δίσκοι και Feisty

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue May 1 21:43:12 BST 2007

On Mon, 2007-04-30 at 17:11 +0300, I. Soumpasis wrote:
> Καλησπέρα!
>
> Έχω δύο υπολογιστές 1 desktop & 1 laptop. Ο πρώτος τρέχει ubuntu από
> το 5.10 και ο άλλος από το 6.06 (από τα beta) και και οι δύο είναι με
> συνεχείς αναβαθμίσεις Αυτή τη στιγμή είναι στο feisty.
>
> Με το  desktop όλα καλά. Με το laptop έχω κάποια προβλήματα. Το ένα
> βασικό είναι ότι όταν κλείνει φωνάζει ο σκληρός σαν έχω κλείσει το
> λαπτοπ από το διακόπτη. Αυτό γίνεται με τον 2.6.20 πυρήνα.
> Μπουτάροντας με τον 2.6.17 του edgy δεν έχω το πρόβλημα. Ψάχνοντας
> βρήκα αυτό το bug https://bugs.launchpad.net/bugs/67810.

> [...]

Το phpsysinfo αναφέρει ότι οι συσκευές είναι SCSI. Αυτό δεν είναι
απόδειξη ότι οι συσκευές είναι πραγματικά SCSI. Υπάρχει πάντα το
ενδεχόμενο να έχει γίνει λάθος στην εφαρμογή phpsysinfo (που δε την έχω
συναντήσει).

Από το παραπάνω φαίνεται ότι οι συσκεύες είναι IDE, λόγω του hd?.
Εκτέλεσε fdisk -l για την τελική απόδειξη.