Δημιουργία script

Καινουργιάκης Γιώργ Καινουργιάκης Γιώργ
Thu Mar 1 19:29:51 GMT 2007

Παιδιά είμαι καθηγητής και τα πιτσιρίκια με έχουν πρήξει να τους γράψω το Ubuntu. Το πρόβλημα μου είναι ότι πρέπει να φτιάξω ένα σκριπτάκι που να το τρέχεις και να τρέχει όλη η υποστήριξη των ελληνικών, τα codecs, η java και τα λοιπά ( χωρίς να σε ρωτάει αν συμφωνείς με τους όρους και τέτοια )

Τα περισσότερα πιτσιρίκια δεν έχουν Ιντερνετ και έχω πρόβλημα. Θέλω να μου πείτε πως να κατεβάσω τα .deb αρχεία με τις εξαρτήσεις τους χωρίς να τα εγκαταστήσω και αν γίνεται να τρέχει το σκριπτάκι με το που βάζεις το cd χωρίς το πιτσιρίκι να κάνει τίποτα.

Ευχαριστώ προκαταβολικά μάγκες

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr