Σελίδα για Downloads

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Tue Jun 12 13:06:45 BST 2007

Πρόσθεσα μια σελίδα στο wiki για την λήψη του Ubuntu, που περιέχει όλα
τα ελληνικά mirrors που ξέρω. Αναφέρετε στις εκδόσεις 7.04 CD, DVD και
το 7.10. Σύντομα θα προσθέσω και τα metalinks.

http://ubuntu-gr.org/Wiki/Download

Σχετικά με τα metalinks: να προσθέσω και μερικούς ευρωπαϊκούς mirror
σε περίπτωση που κάποιος θέλει να κατεβάζει από περισσότερους από τους
3 ελληνικούς mirror ταυτόχρονα; Ποιες είναι οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές
χώρες που δίνουν τις καλύτερες ταχύτητες για την Ελλάδα;

Επίσης αν κάποιος θέλει να βοηθήσει με την συγγραφή ενός οδηγού για
την χρήση των torrents και των metalinks, θα ήταν πολύ ωραία :)
Ελέγξτε και αν έχω κάνει καμιά βλακεία με τα links και προσθέστε
κάποιο άλλο ελληνικό mirror αν δεν υπάρχει στη σελίδα.

--
Θάνος
http://alefteris.wordpress.com/