Synantisi sto Thiseio

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sat Jul 28 12:40:41 BST 2007

O/H Dimitris Glezos έγραψε:
> Γειά χαρά.
>
> Θα είμαι Αθήνα στις 2/8 και λέμε να συναντηθούμε με μερικούς Ubuntu-άδες,
> Fedora-δες, GNOME-άδες να τα πούμε. Όποιος έχει όρεξη να ακούσει νέα από τη
> μεριά μου για FOSDEM, Red Hat Summit, GUADEC και Google Summer of Code, ας
> κοπιάσει. Είμαι σίγουρος πως τουλάχιστον και ο Θανάσης Λευτέρης έχει αρκετά να
> μας πει από την ενασχόληση του τελευταία με το Ubuntu community.
>
> Θα πάμε κάπου στο Θησείο στις 19:00. Έχει κάποιος το όνομα κάποιας καλής,
> παραδοσιακής καφετέριας με γλυκά (λουκουμάδες, γαλακτομπούρεκο κλπ) κατά προτίμηση;

> [...]

 - Καφετέρια "Αθηναίων Πολιτεία"
 - Αποστόλου Παύλου 33 και Ακάμαντος 1, Θησείο
 - Από το σταθμό του ΗΣΑΠ βγαίνεις, στρίβεις δεξιά και λίγο παρακάτω είναι η
καφετέρια.

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&t=h&om=1&msa=0&msid=105053164851897846845.000436510d55da5681015&ll=37.975259,23.72151&spn=0.005421,0.014334&z=17

Θα μας αναγνωρίσεις, αυτό είναι βέβαιο. Μάλλον από μερικά logo διανομών και
έργων. ;-)

Για περισσότερες πληροφορίες/προ-συναντήσεις, αριθμούς κινητών τηλεφώνων κλπ,
#ellak στο Freenode.

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)