Synantisi sto Thiseio

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sat Jul 28 00:46:17 BST 2007

Γειά χαρά.

Θα είμαι Αθήνα στις 2/8 και λέμε να συναντηθούμε με μερικούς Ubuntu-άδες,
Fedora-δες, GNOME-άδες να τα πούμε. Όποιος έχει όρεξη να ακούσει νέα από τη
μεριά μου για FOSDEM, Red Hat Summit, GUADEC και Google Summer of Code, ας
κοπιάσει. Είμαι σίγουρος πως τουλάχιστον και ο Θανάσης Λευτέρης έχει αρκετά να
μας πει από την ενασχόληση του τελευταία με το Ubuntu community.

Θα πάμε κάπου στο Θησείο στις 19:00. Έχει κάποιος το όνομα κάποιας καλής,
παραδοσιακής καφετέριας με γλυκά (λουκουμάδες, γαλακτομπούρεκο κλπ) κατά προτίμηση;

Όταν αποφασίσουμε για καφετέρια, να το στείλουμε και σε μερικούς άλλους που
μπορεί να ενδιαφέρονται.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)