ON-LINE RADIO

Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA Publications panos at magenta.gr
Thu Jul 5 15:08:58 BST 2007

>Παρακαλώ πολύ ενημερώστε με σχετικά με το τί χρειάζεται
>ώστε στην βάση δεδομένων που μας δίναεται να μπεί καποιος
>σταθμός???? Και αν μπορεί κάποιο μέλος της κοινότητας να
>προτείνει κα΄ποιον σταθμό.

Η προσθήκη μπορεί να γίνει κάνοντας δεξί κλικ στο Ραδιόφωνο, στη λίστα
αριστερά, και επιλέγοντας "Νέος διαδικτυακός ραδιοφωνικός σταθμός".
Εναλλακτικώς, μπορείς να προσθέσεις "με το χέρι" ή με κάποιον επεξεργαστή
αρχείων xml, μία εγγραφή στο αρχείο που έστειλα.

Η προσθήκη όλων των σταθμών μπορεί να γίνει και από το μενού
Μουσική/Εισαγωγή αρχείου.

Φιλικά
Παναγιώτης
ΜΑΤΖΕΝΤΑ Ε.Π.Ε.