Re: zipάρωντας αρχεία με ελληνικά ονομάτα

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Feb 2 08:02:03 GMT 2007

On 1/30/07, Nick Demou <ndemou at enlogic.gr> wrote:
> όταν κάνω zip ένα φάκελο με δεξί κλικ "create archive" ο οποίος περιέχει
> αρχεία με ελληνικά ονόματα τότε το αρχείο zip που δημιουργείται φένεται
> και αποσυμπιέζεται μια χαρά σε εμένα αλλά όχι σε windows PC όπου
> περιέχει τα γνωστά ξ-ξ-ξ[1].
> Το ανάποδο πρόβλημα έχω όταν λαμβάνω zip αρχεία από windows.
> Το locale μου είναι UTF8.
>
> Τι πρέπει να κάνω για να δημιουργώ αρχεία zip προσβάσιμα από windows ή
> τι πρέπει να κάνει κανείς στα windows για να βλέπει τα δικά μου αρχεία zip?
> Τι πρέπει να κάνω για να βλέπω σωστά τα windows created zip files?

> [...]

Πιστεύω ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις εδώ είναι ότι το πρότυπο
ZIP, τουλάχιστον οι πρώτες εκδόσεις, δεν υπάρχει αναφορά στην
κωδικοποίηση των ονομάτων των αρχείων. Υπάρχει αναφορά σφάλματος στο
Bugzilla του GNOME (fileroller) για το θέμα αυτό.
Για τη λύση του προβλήματος πρέπει να αλλάξεις τα WinXP να χρησιμοποιούν UTF-8.
Ποιο πρόγραμμα συμπίεσης σε WinXP χρησιμοποιείς;

Μπορείς να δοκιμάσεις:
-> Εγκατέστησε το 7zip σε Windows XP και δημιούργησε αρχείο .7z. Από
Ubuntu εγκατέστησε το πακέτο p7zip για να μπορείς να ανοίξεις το
αρχείο από το file-roller.