Εγκατάσταση Λειτουργικού

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Dec 13 20:23:01 GMT 2007

kostas wrote:
[...]
> thano δεν γινετε τιποτα.θελω να ρωτησω αν: καταρχην εχω 1 partition
> ubuntu και 1 windows το 1o partition του ubuntu(εκει που εχουμε
> προβλημα) δεν το ανοιγει, αν κανω εγκατασταση σε ακομα 1 partition ξανα
> το ubuntu καταφερνωντας ετσι να ανοιξω το 1ο partition ubuntu μπορω μετα
> να επανεγκαταστησω το grub????

Δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς θέλεις να κάνεις/πετύχεις με αυτό.

ΠΡΟΤΑΣΗ: Επειδή δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, στείλε ένα νέο mail με
νέο θέμα στην λίστα στο οποίο να περιγράφεις με όσες περισσότερες
λεπτομέρειες μπορείς τα παρακάτω:

- την κατάσταση του συστήματος: τι partitions έχεις και τι έχεις ή
νομίζεις πως έχεις εγκατεστημένο στο καθένα
- την έξοδο την εντολής 'fdisk -l' από κάποιο live cd
- τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί
- τι βλέπεις όταν εκκινείς τον υπολογιστή (το menu του grub ή κάτι άλλο; )
- τα βήματα που έκανες και τι μηνύματα λάθους παίρνεις