Εγκατάσταση Λειτουργικού

kostas tsambion at gmail.com
Thu Dec 13 19:44:15 GMT 2007

Στις 11-12-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 22:53 +0200, ο/η Thanos έγραψε:
> [...]
>
> Αυτό έγινε διότι ναι μεν εγκατέστησες το Grub στο MBR αλλά το Grub
> διαβάζει τις πληροφορίες (βλέπε /boot/grub/menu.lst) από το partition
> των 3GB. Λογικό μου ακούγεται αυτό που έγινε.
>
> Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί ενώ βλέπεις το /dev/sda3
> προσαρτημένο στο /media/disk-1 σου λέει πως δεν υπάρχει.
>
> Μήπως να το αποπροσαρτήσεις και να το προσαρτήσεις χειροκίνητα εσύ;
>
> sudo umount /media/disk-1
> sudo mkdir /media/ubuntu
> mount -t ext3 /dev/sda3 /media/ubuntu
>
> Αν όλα πάνε καλά κάνε
> [...]

thano δεν γινετε τιποτα.θελω να ρωτησω αν: καταρχην εχω 1 partition
ubuntu και 1 windows το 1o partition του ubuntu(εκει που εχουμε
προβλημα) δεν το ανοιγει, αν κανω εγκατασταση σε ακομα 1 partition ξανα
το ubuntu καταφερνωντας ετσι να ανοιξω το 1ο partition ubuntu μπορω μετα
να επανεγκαταστησω το grub????