Direct boot to Windows

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Fri Aug 17 09:28:34 BST 2007

Γεια σε όλους,
έκανα μια σκέψη που αφορά dual booting σε Ubuntu και Windows XP, και θα
ήθελα να δω αν γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικά.
Στο PC τώρα έχω Ubuntu και Windows, και default boot είναι το Ubuntu. Δηλαδή
εμφανίζει το menu του GRUB και αν το αφήσεις όπως είναι μπαίνει στο Ubuntu.
Το "πρόβλημα" είναι αν θέλω είτε από το Ubuntu είτε από τα Windows XP, να
ξαναbootάρω σε Windows XP. Σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να περιμένω να
εμφανιστεί το menu και να διαλέξω τα Windows XP. Δυστυχώς, έχω την τάση όταν
το PC κάνει restart να αποσπάω την προσοχή μου σε οτιδήποτε άλλο, με
αποτέλεσμα να περνάει το timeout και να πρέπει να ξαναπεριμένω κλπ κλπ.
Αυτό που θα ήταν πολύ ωραίο είναι να μπορούσα να "πω" στο GRUB (τόσο μέσα
από το Ubuntu όσο και από τα XP) ότι την επόμενη φορά που θα bootάρει να
μπει κατευθείαν (χωρίς wait και menu) σε ένα συγκεκριμένο σύστημα, και μόνο
για μια φορά (δηλαδή μετά από αυτό να επανέρχεται σε κανονική λειτουργεία,
με menu και waiting).
Κάτι αντίστοιχο θα έπρεπε να υπάρχει για χρήστες που έχουν ως default boot
τα Windows, να μπορούν να πουν ότι την επόμενη φορά να μπει κατευθείαν στο
Ubuntu.
Γνωρίζει κανεις αν και πως γίνεται κάτι τέτοιο.
Γιάννης