Ερώτηση.

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Sat Aug 11 07:53:44 BST 2007

Μπορείς να τρέξεις ένα live-cd που έχει το gparted (π.χ. του UBUNTU ή το
ίδιο http://gparted.sourceforge.net/livecd.php ) και από εκεί να
διαγράψεις το partition του SUSE, και μετά στον κενό χώρο να βάλεις το
UBUNTU. Αν τα δεδομένα σου (/home) δεν τα έχεις σε ξεχωριστό partition
πρέπει να τα κάνεις backup! και καλό είναι με την ευκαιρία να φτιάξεις
ξεχωριστό partition για τα δεδομένα σου, το οποίο αν θέλεις να το
διαβάζει-γράφει και το windows θα μπορούσε να μην είναι ext3 αλλά vfat.
Βεβαίως συμφωνώ και εγώ ότι μάλλον αχρείαστα είναι τα windows με
ελάχιστες εξαιρέσεις π.χ. μου χρησιμεύουν μόνο για να τρέχω αραιά και
που το Nokia PC Suite ώστε να κάνω backup τα δεδομένα του κινητού μου
(που θα πάει, σιγά σιγά θα το καταφέρω και αυτό μέσω wine...)
Ηλίας