Ubuntu Server

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Oct 31 13:26:15 GMT 2006

On Tue, 2006-10-31 at 15:05 +0200, Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA
Publications wrote:

> Δυστυχώς, όπως σας έγραψα ήδη, αφαίρεσα το σημείο του σχολίου από όλες τις γραμμές οπότε δεν μπορώ να επιβεβαιώσω τα παραπάνω. Η αναβάθμιση έγινε πολύ γρήγορα, με ενημέρωσε ότι θα ληφθούν 350 ΜΒ δεδομένων και σε 1/2 της ώρας ολοκληρώθηκε. Η γραμμή είναι 2048/640.

> Ο υπολογιστής συνδέεται στο Διαδίκτυο μέσω ενός router ο οποίος
> λειτουργεί και ως Πύλη. Μάλλον ήταν λόγω του ότι εν έβλεπε
> τη διεύθυνση του router ως διέξοδο στο Διαδίκτυο. Συνημμένως
> θα βρείτε το αρχείο μου sources.list από τα περιεχόμενα του
> οποίου πιθανώς να εξάγετε συμπεράσματα.

Στο αρχείο sources.list υπάρχει αναφορά σε "gr.archive.ubuntu.com" που
σημαίνει ότι το τοπικό (για την Ελλάδα) Ubuntu Repository λειτουργεί.
Για το λόγο αυτό η αναβάθμιση ήταν πολύ γρήγορη.

Ευχαριστούμε πολύ για το συνημμένο.

Φιλικά,
Σίμος