Ubuntu Server

Nikos Koutelieris nikko at tellas.gr
Tue Oct 31 11:25:51 GMT 2006

Simos Xenitellis wrote:

> Το παραπάνω σημαίνει ότι αντικαθιστάς τους servers από τους ελληνικούς
> (gr.archive.ubuntu.com) στον αρχικό (μάλλον λονδίνο).
> Εκτελώντας την εντολή
>
> $ host gr.archive.ubuntu.com
>
> μπορείς να δεις ότι το παραπάνω είναι ψευδώνυμο του ftp.ntua.gr.
> Αν για κάποιο λόγο δε λειτουργεί το ftp.ntua.gr ως σύστημα
> gr.archive.ubuntu.com, είναι πάρα πολύ σημαντικό να το αναφέρουμε για να
> διορθωθεί.
> Για τους έλληνες χρήστες, και πολύ περισσότερο για τα εκπαιδευτικά
> ιδρύματα, είναι σημαντικό να λειτουργεί σωστά το gr.archive.ubuntu.com
> [...]
Σίμο
οταν εκανα install το Ubuntu 6.10 είχα το ιδιο πρόβμημα ακριβώς.
Δεν μπορούσα να βρώ αρκέτα προγραμματα να τα κάνω install.
Η εντολη sudo apt-get update δεν μου έβγαζε καποιο error.
Οταν εκανα την αλλαγη βαζοντας τους αρχικους Servers χωρις να κάνω
καποια αλλη αλλαγή στις ρυθμήσεις του  δικτυου  μου
δούλεψε κανονικά.

Ας περιμένουμε να δουμε και τι θα μας πει και ο Παναγιώτης.