DVD UBUBTU

Stavros Giannouris stavrosg2002 at freemail.gr
Fri Oct 27 18:04:28 BST 2006

Στις Fri, 27 Oct 2006 18:07:09 +0300
Ο/Η "ΚΙΝΗΣΗ" <kinesis.physiotherapy at gmail.com> έγραψε:

> Αν κάποιος έχει το dvd Ubuntu οποιασδήποτε έκδοσης είναι σε θέση να
> προσθέσει προγράμματα μέσα απο το dvd; Τα περιλαμβάνει;
> Ρωτώ γιατί έχω εγκαταστήσει δύο Ubuntu σε υπολογιστές σπιτιού που δεν
> υπάρχει σύνδεση με internet. Επομένως κάθε φορά που θέλω να προσθέσω
> ένα πρόγραμμα είμαι αναγκασμένος να μεταφέρω το pc στο γραφείο και να
> κάνω install μέσα απο την adsl σε οποιαδήποτε εφαρμογή. Αν είχα το
> dvd θα μπορούσα να το αποφύγω;
> Στην περίπτωση που γίνεται κάτι τέτοιο, απο πού μπορώ να κατεβάσω το
> dvd του ubuntu; και μιλάμε πλέον για την νέα έκδοση

> [...]
Σε αυτό το νήμα [ http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=106611 ]
περιγράφει μια λύση που μάλλον σε ενδιαφέρει.
Στο τελευταίο μήνυμα γράφει οτι μπορεί να το κάνει το synaptic μόνο
του, αλλά δεν έχω κάποιο εγκατεστημένο εδώ για να ελέγξω.

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org
PGP Key: http://stavrosg.serverhive.com/files/GnuPG.key
"Hello. I'm a signature virus.
Please copy me to your signature  to help me spread"