DVD UBUBTU

ΚΙΝΗΣΗ kinesis.physiotherapy at gmail.com
Fri Oct 27 16:07:09 BST 2006

Αν κάποιος έχει το dvd Ubuntu οποιασδήποτε έκδοσης είναι σε θέση να
προσθέσει προγράμματα μέσα απο το dvd; Τα περιλαμβάνει;
Ρωτώ γιατί έχω εγκαταστήσει δύο Ubuntu σε υπολογιστές σπιτιού που δεν
υπάρχει σύνδεση με internet. Επομένως κάθε φορά που θέλω να προσθέσω ένα
πρόγραμμα είμαι αναγκασμένος να μεταφέρω το pc στο γραφείο και να κάνω
install μέσα απο την adsl σε οποιαδήποτε εφαρμογή. Αν είχα το dvd θα
μπορούσα να το αποφύγω;
Στην περίπτωση που γίνεται κάτι τέτοιο, απο πού μπορώ να κατεβάσω το dvd του
ubuntu; και μιλάμε πλέον για την νέα έκδοση

Ευχαριστώ

--
Ηλίας Φ. Ζεέρης,
Φυσικοθεραπευτής