[I18NGR] μεταφράσεις Ubuntu Dapper Drake

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sun May 28 18:08:23 BST 2006

Στις 27-05-2006, ημέρα Σαβ, και ώρα 22:42 +0300, ο/η Jimmy Angelakos
έγραψε:
> Παρατηρώ πως δεν έχουν προστεθεί στο Dapper μεταφράσεις που έχουν γίνει
> εδώ και πολύ καιρό στο Launchpad, και ξέρω πως ειδικά για το Dapper
> έχουν καταβάλει όλα τα παιδιά εδώ έντονη προσπάθεια. Πιστεύω θα τις
> βάλουν μέσα πριν τις αρχές Ιουνίου;
>

> Μήτσος

Χμμμ,,, κάποια συγκεκριμένα παραδείγματα? (Κάθε 15 μέρες γίνεται η
ενημέρωση και δεν έχω παρατηρήσει μεγάλες καθυστερήσεις εκτός από τον
installer)

Πάντως αυτό που θα πάει χαμένο είναι οι προσθήκες που έκανες στο
openoffice γιατί στο rosseta είναι παρωχημένα τα templates.  Όπως έχω
πεί και σε προηγούμενο mail μου το rosseta πρέπει να το χρησιμοποιούμε
για ubuntu-specific εφαρμογές, για το installer και για "ξέμπαρκες"
εφαρμογές που δεν ανήκουν σε κάποιο μεγαλύτερο Project
(gnome-kde-openoffice- mozilla) . Για τις εφαρμογές που ανηκουν στο cvs
του gnome http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.16/el/index.html
http://l10n-status.gnome.org/HEAD/el/index.html είναι καλύτερα να
παίρνει κάποιος το .po  κατευθείαν από εκεί  να κάνει τις διορθωσεις -
μεταφράσεις και να το στέλνει στη λίστα.
Αν θες να βοηθήσεις στο openoffice στείλε μου μήνυμα να σε ενημερώσω για
τις ανάγκες που υπάρχουν και να σου στείλω τα  τελευταία .po

Κώστας