Πρόβλημα με τόνους

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Mon May 22 21:28:32 BST 2006

O/H Nick Demou (enLogic) έγραψε:

> δες εδώ:
> https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2006-January/000142.html
>
> και:
>
> η αλλαγή που θα πρέπει να κάνεις στο σχετικό αρχείο κειμένου θα σου
> δώσει το εξής αποτέλεσμα:
> en_US.UTF-8/Compose:          el_GR.UTF-8

Σε Dapper έχουμε δει αν έχει εμφανιστεί ξανά αρχείο Compose ειδικά για
ελληνικά ή συνεχίζει να υπάρχει το γενικό en_US.UTF-8 (όλες οι γλώσσες);

Υπάρχει ένα παράξενο ζήτημα με το πολυτονικό. Αν κάποιος καθορίζει
πολυτονικό, δεν είναι σε θέση να γράψει ψιλή και δασεία. Αυτά σε Breezy,
σε εφαρμογές GTK+ (ΧΙΜ) και QT. Αν δοκιμάσει κάποιος σε εφαρμογές Χ
(π.χ. xterm), τότε δουλεύει σωστά. Δεν ξέρω ποια είναι η κατάσταση σε
Dapper.

Σίμος