Re: Fwd: Τονισμος Ελληνικων στο Kubuntu Breezy

Pappis Christos pappis at gmail.com
Wed Jan 18 22:43:13 GMT 2006

Είχα το ίδιο πρόβλημα στο openoffice του kubuntu και βρήκα το παρακάτω
σε ένα μπλογκ και δούλεψε .

Εντόπισε το αρχείο compose.dir
Εδώ υπάρχουν αναφορές στα αρχεία Compose για κάθε ρύθμιση του locale.
Για τα ελληνικά, οι σχετικές γραμμές είναι αυτές που δηλώνουν el_GR

Θα δεις ότι υπάρχει μια γραμμή με el_GR.UTF-8 (δεύτερο πεδίο) που
δηλώνει ότι το αρχείο Compose είναι το el_GR.UTF-8 (ίδιο όνομα). Αν
δεις στον ίδιο κατάλογο, δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο.
Σε παλαιότερες εκδόσεις γινόταν χρήση ειδικού αρχείου για τα ελληνικά,
τώρα όμως τα ελληνικά έχουν ενσωματωθεί στο γενικό, en_US.UTF-8.

Οπότε από την γραμμή αυτή με el_GR.UTF-8, στο πεδίο που δηλώνεί πού
είναι το αρχείο Compose, άλλαξέ το από el_GR.UTF-8 σε en_US.UTF-8.