Greek Ubuntu Flyer

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Tue May 9 15:52:41 BST 2006

Την 9/5/2006, Dimitris Kalamaras <dimitris.kalamaras at compupress.gr> έγραψε:

> έχω ανεβάσει
>  >ένα φυλλάδιο προώθησης του ubuntu το οποίο σκοπεύω να εκτυπώνω και
>  >βάζω δίπλα σε υπολογιστές που στήνω ubuntu και είναι σε δημόσια θέα,
>  >και να το δίνω μαζί με cds του ubuntu. Θα μπορούσε ίσως να διανέμεται
>  >και σε install fests κλπ.
>  >...
>

>  Μπράβο.
>
>  Μια παρατήρηση: αντί του ¨Μπες στην Κοινότητα", μου ακούγεται καλύτερα το
> "Γίνε μέρος της Κοινότητας"  ή κάτι παρόμοιο,
συμφωνώ, ίσως θα πρέπει να γίνει μια πιο ελεύθερη μετάφραση του
κειμένου ώστε να έχει καλύτερη, πιο φυσική ροή για τον  έλληνα που το
διαβάζει.
πρόταση:
Πάρε πίσω τον Υπολογιστή σου!
σε Ελευθέρωσε τον υπολογιστή σου!
επίσης πρέπει να αλλαχθεί το : "Το Ubuntu στηρίζεται στη φιλοσοφία του Ubuntu"
,δεν κολλάει καλά, μια πιο ελεύθερη μετάφραση ίσως;
Επίσης πρόσεξε τα κεφαλαία και κάνε τα μικρά εκεί που δεν είναι απαραίτητα.

φιλικά
Νικος