Δοκιμή νέας έκδοσης γραμματοσειράς DejaVu 2.3

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sat Mar 11 14:22:54 GMT 2006

O/H Konstantinos Togias έγραψε:

> Το κοίταξα κι εγώ. Πολύ καλύτερα από πρίν. Οι Ελληνικοί χαρακτήρες δεν
> φαίνονται πλέον "ξεθοριασμένοι", αλλά έχουν όμως ένα ελαφρό "blur"
> (Φαινονταί λίγο πιο παχιοι από το Αγγλικό κείμενο)
>
> Το π εξακολουθεί να είναι στον κόσμο του όπως περιέγραψε και ο Κώστας.
>
> Να και ένα screenshot:
>
> http://ktogias.homelinux.com:10080/dapper/Dapper-06-03-11.png
>
> PS. Έχει πέσει το δίκτυο στο παν/μιο και έτσι το σερβίρω από τη dsl
> στο σπίτι μου... Έχουμε κανένα χώρο πιο κατάληλο για να στέλνουμε
> screenshots κλπ.
Είναι καλό να τα στέλνεις κατευθείαν στο σφάλμα για το οποίο σχετίζονται
(π.χ.
εδώ στο https://launchpad.net/distros/ubuntu/+source/ttf-dejavu/+bug/31910).

Για παράδειγμα, μπορείς να δεις τη διαφορά μεταξύ DejaVu 2.1 και DejaVu
2.3 (δικής μου εγκατάστασης, πριν μερικές εβδομάδες) στο
http://librarian.launchpad.net/1580807/Screenshot.gif
αφού στάλθηκε ως "attachment" στο
https://launchpad.net/distros/ubuntu/+source/ttf-dejavu/+bug/31890
Οπότε στέλνεις την εικόνα απλά ως attachment.

Αυτό που θέλει να ακούσει τώρα ο Matthias είναι αν είμαστε
ικανοποιημένοι από το πακέτο που έφτιαξε.
Το αποτέλεσμα δεν είναι τέλειο (σε σχέση με την ποιότητα της DejaVu Sans
Mono, μόλις τώρα προστέθηκαν οι χαρακτήρες),
όμως με αυτό που βλέπω, λέω ότι ΝΑΙ, το πακέτο είναι εντάξει για χρήση.
Εσείς τι λέτε;