Re: Δοκιμή νέας έκδοσης γραμματοσειράς DejaVu 2.3

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sat Mar 11 10:52:02 GMT 2006

On 3/11/06, Kostas Papadimas <pkst at gmx.net> wrote:
> Στις 11-03-2006, ημέρα Σαβ, και ώρα 00:56 +0000, ο/η Simos Xenitellis
> έγραψε:

> Από μια πρώτη ματιά, φαίνονται σχεδόν ΟΚ (σωστό αρχείο defoma hints
> κτλ ) Εκτός από το πρόβλημα με το πλάγιο π. Με προεπιλεγμένη
> γραμματοσειρά την σταθερού πλάτους sans η αντικατάσταση δεν γίνεται
> σωστά στο π (το οποίο δεν το παίρνει από την Deja αλλά από καποια άλλη
> και φάινεται πλάγιο -όπως το αναφέρει και ο Γιώργος σε ένα παραπάνω
> μήνυμα )

Το κοίταξα κι εγώ. Πολύ καλύτερα από πρίν. Οι Ελληνικοί χαρακτήρες δεν
φαίνονται πλέον "ξεθοριασμένοι", αλλά έχουν όμως ένα ελαφρό "blur"
(Φαινονταί λίγο πιο παχιοι από το Αγγλικό κείμενο)

Το π εξακολουθεί να είναι στον κόσμο του όπως περιέγραψε και ο Κώστας.

Να και ένα screenshot:

http://ktogias.homelinux.com:10080/dapper/Dapper-06-03-11.png

PS. Έχει πέσει το δίκτυο στο παν/μιο και έτσι το σερβίρω από τη dsl
στο σπίτι μου... Έχουμε κανένα χώρο πιο κατάληλο για να στέλνουμε
screenshots κλπ.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras