Re: Διαθεσιμότητα του Ubuntu Linux 6.06 (LTS)

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Fri Jun 2 15:16:14 BST 2006

συγχρτήρια για την πολύ καλή δουλειά.
Τώρα δοκίμασα σε live μορφή και έχω να κάνω 2-3 παρατηρήσεις.
α) τα ελληνικά fonts σε μια λέξη φαίνονται άλλα πιο παχειά και άλλα
πιο αδύνατα fonst.conf?
b) στο μενου Σύστημα ->διαχείριση συστήματος υπάρχει η επιλογή
"Γίνεται εκτύπωση" το οποίο προφανώς δεν ταιριάζει εδώ (ακριβής
μετάφραση του printing) και θα μπορούσε να μπεί το Εκτυπωτές ή
Εκτυπώσεις.
γ) στο μενού εφαρμογές ->διαδίκτυο-> υπάρχει "πελάτης εξυπηρέτη χ
τερματικού" το οποίο και έχει πρόβλημα στην μετάφραση
(εξυπηρέτης=εξυπηρετητής) και έχει πιθανό πρόβλημα στο enconding (1-2
χαρακτήρες)

Νίκος